Velkommen til Blomsterøya barnehage

Blomsterøya barnehage SA er en privat, foreldredrevet samvirkebarnehage. Det er Foreldrene som sitter i styret, Styreleder er Andre' Lia. Vi har åpent hele sommeren. Dere finner oss på Facebook. Trykk på bilde eller tekst for link.

Barnehagen ligger på søndre Kråkerøy og er nærmeste nabo til Lunde skole.

Dessuten har vi skogen og sjøen i umiddelbar nærhet. Det er kort avstand til butikk og buss.

Blomsterøya barnehage har tre avedlinger, Hestehoven, Blåklokka  og Sukkertoppen, med plass til 51 barn i alderen 0 - 6 år.

Det er to barnehagelærere og en assistent/fagarbeider på de to 3-6 års avdelingene, og tre barnehagelærere og 2 assistenter/fagarbeidere på 1-3 års avdelingen.

Ansatte på Blomsterøya er dyktige og holder seg faglig oppdatert. De gjør sitt beste for at alle barn og foreldre skal ha det bra i barnehagen.

Barnehagen er åpen hele året med untak av fem planleggingsdager. Planleggingsdagene er de samme som i skolen.

Åpningstiden er fra kl. 7.00 - 17.00.