Ansatte

Blåklokka

Bente Svendsen

bente-svendsen@fibernett.net

Bente har akkurat fått fast jobb hos oss, og jobber nå på Hestehoven. Hun er veldig godt kjent på alle avdelingen, da hun jobbet som vikar hos oss lenge. Hun er utdannet bedriftsøkonom, og har jobbet 25 år i gullsmedbutikk. Hun kan derfor alt om gull og glitter. Hun elsker å være i skogen, og stort sett hver fredag setter hun seg i bilen og kjører til hytta.

Linda Bjørling Andreassen

fredrik.andreassen1@fredfiber.net

Linda jobber som pedagogisk leder på Blåklokka, og er også Hege sin styrerassistent. Hun var ferdig utdannet barnehagelærer i 1999, og har jobbet i Blomsterøya siden det. Hun har videreutdanning i veiledning, pedagogisk dokumentasjon/prosjektarbeid og matematikk og naturfag i barnehagen. Hun har fordypning i musikk, og spiller gitar til barnehagebruk. Linda ser bare muligheter og ikke problemer, har alltid et kreativt innslag på lur enten det er inne eller ute. Hun er veldig glad i å være på tur, både på hytta, ved sjøen og ute i naturen, og sover gjerne over i hengekøye.

Cecilie Sørby

cecilie@pentz.no

Cecilie jobber som pedagogisk leder på Blåklokka. I august kom hun tilbake etter 1 1/2 år hjemme i mammapermisjon. Hun ble utdannet barnehagelærer i 2014, og har jobbet fast hos oss etter det. Tidligere var hun vikar fra 2006. Ellers er hun også utdannet grafisk designer, og har 2 års utdanning i kunst og håndverk. Hun er opptatt av struktur og orden, og har alltid et kunstprosjekt på gang. Hun er veldig glad i å reise, og tar gjerne med bilen nedover i Europa.

Blåklokka Blomst

Stilling: Administrerende direktør
blaklokka@blomsteroyabarnehage.no

Hestehoven

Kim Nordstoga

kimnordstoga@hotmail.com

Kim jobber som barne og ungdomsarbeider på Hestehoven. Han er også utdannet trafikkflyger. Han elsker å være ute i naturen, og har alltid stormkjøkkenet på lur. I ferier finner dere han på hytta med familien. I hans neste liv, ønsker han å bli astronaut.

Maria Åshage

Veronica Remmen

hestehoven@blomsteroyabarnehage.no

Veronica er pedagogisk leder på Hestehoven. Hun var ferdig utdannet barnehagelærer i 2010, og har jobbet hos oss siden 2012. Hun har videreutdanning i pedagogisk ledelse, veiledning og naturfag og matematikk i barnehagen. Veronica kommer fra øye Træna, som ligger langt ute i havgapet. Hun har et hjerte av gull, og kan virkelig fenge publikum med sine skuespillerferdigheter.

Marte Ofstad Imrik

marteoj@gmail.com

Marte er pedagogisk leder på Hestehoven, men er nå for tiden hjemme i fødselspermisjon. Hun ble utdannet barnehagelærer i 2017, med fordypning i mangfold og felleskap. Hun har jobbet hos oss siden hun ble ferdig utdannet. Hun er solstrålen vår, som alltid er positiv, og er også en veldig god turner. Konkurranseinstinktet er på topp, og hun hater å tape.

Øyvind Kringberg

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider
Kringberg1@gmail.com

Øyvind jobber som barne og ungdomsarbeider på Blåklokka, men er også udannet kokk, derfor lager han også mat til hele barnehagen 2 dager i uken. Han startet å jobbe hos oss februar 2020. Øyvind klarer å trylle frem de deiligste retter, og er verdens snilleste. Han er sertifisert birøkter, og er veldig glad i champagne.

Pia Løkkeberg

piaviking@gmail.com

Pia jobber som pedagogisk leder på Hestehoven. Hun ble utdannet barnehagelærer i Sverige i 1990, og har mye erfaring med å jobbe for barn med spesielle behov, og er en mester på tegn til tale. Hun har stor interesse for Reggio Emilie filosofien, og har jobbet mye med tydelige pedagogiske miljøer ”Den tredje pedagogen”. Hun er ekspert på sortering, og elsker å danse. Stortrives nå i Norge hvor hun har fått lære mye nytt som friluftsliv, og at barn klarer seg fint i skogen selv om barna ikke er særlig høyere enn lyngen.

Sukkertoppen

Eli-Gro Larsen

sukkertoppen@blomsteroyabarnehage.no

Eli-Gro jobber som pedagogisk leder på Sukkertoppen.Hun var ferdig utdannet barnehagelærer i 1997. Av videreudanning har hun 1. avdeling spesialpedagogikk, organisasjon og ledelse, pedagogisk dokumentasjon/prosjektarbeid, veiledning, og har akkurat startet opp med 60 studiepoeng i tverrfagelig psykososialt arbeid med barn og unge. Eli-Gro har jobbet hos oss siden 1999. Hun er veldig opptatt av sikkerhet, er aktiv og elsker å utfordre seg selv. Hun tar ofte familen med på spennede ferier, men storkoser seg også på hytta i Revebukta på sommeren.

Charlotte Richardsen

Stilling: Vikar
idalott@hotmail.com

Vedran Josipovic

vedrannewcastle@hotmail.com

Vedran jobber som pedagogisk leder på Sukkertoppen. Han var utdannet barnehagelærer i 2017 og er i tillegg utdannet radio og video tekniker. Han har videreutdanning i veiledning. Vedran er alltid positiv og engasjert og stiller alltid opp når noen trenger hjelp. Han er opptatt av at barna får motorisk utfoldelse og liker et godt tempo.

Sivert Smedokken

sivesm@hotmail.com

Sivert jobber som barnehagelærer på Sukkertoppen. Han er ferskest i teamet, og ble utdannet barnehagelærer i 2021. Etter han var hos oss i praksis, jobbet han hele sommeren som vikar og fikk fast jobb etter det. Han har fordypning i Natur, helse og bevegelse og er veldig glad i å være ute i naturen.

Andre ansatte

Webansvarlig Blomsterøya Barnehage BA

Stilling: Annet

Hege Hoås Lier